Instagram ja sen monipuoliset sisältömahdollisuudet
- Miten Instagram on muuttunut vuosien saatossa?
- Kuka Instagramia käyttää ja miten?
- Millainen on hyvä Instagram profiili?
- Minkä tilimuodon valitsen ja miksi?
- Miten Instagramia voi hyödyntää markkinoinnissa?
- Miten Instagram ja Facebook toimivat yhdessä?
Eri sisältömuodot ja toiminnot Instagramissa
- Kuinka tehdään feed-julkaisu (mobiililla ja selaimessa)
- Mikä on tarina ja miten se tehdään?
- Mikä on kela ja miten se tehdään?
- Kuinka pidän liven yksin tai yhdessä?
- Mikä on Instagram opas ja miten luon sellaisen?
- Miten Instagram kauppa toimii?
- + Vinkkejä tavoittavan Instagram-sisällön suunnitteluun ja aikatauluttamiseen!
Avainsanat
Instagram, Meta, Facebook, Markkinointi, Mainonta, Sisällöntuotanto, Story, Tarina, Reel, Kela, IG, Live, Julkaisu, Somenosto, Somekoulutus
Kouluttajakuvaus
Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.