Kanavat ja yleisöt
- Mikä Meta? Mitä Metasta pitää ymmärtää? Mitkä sen toimintaympäristöt ovat ja miten se on kehittynyt vuosien saatossa.
- Facebook kanavana: missä tilanteissa toimiva markkinointikanava ja kenet tavoitetaan?
- Instagram kanavana: missä tilanteissa toimiva markkinointikanava ja kenet tavoitetaan?
- Mitä pitää laittaa kuntoon, että maksetun mainonnan voi aloittaa?
Mainonnan perusperiaatteet
- Miksi ja milloin sosiaalisen median mainonta kannattaa?
- Mitä eroa on orgaanisella sisältömarkkinoinnilla ja maksetulla mainonnalla?
- Miten opin ymmärtämään yleisöäni paremmin käyttämällä maksettua mainontaa ja mitä mahdollisuuksia mainonnan tulokset minulle tuovat?
- Katsotaan käytännössä: miten julkaisua boostataan Facebook-sivulta?
- Katsotaan käytännössä: miten julkaisua boostataan suoraan Instagram-sovelluksessa?
Tavoittavan sisällön suunnittelu
- Teknisen osaamisen lisäksi sisältö ratkaisee: millainen on hyvä mainos?
- Mikä mainonnassa ei toimi ja saattaa kääntyä sinua vastaan?
- Mainonnan psykologia: emme halua nähdä mainoksia, mutta silti yksilöllisyys vetää puoleensa
- Milloin maksettu mainonta kannattaa?
- Mitä asioita kannattaa mainonnassa kannattaa mitata ja mitä tuloksilla tehdään?
- Meta Business Suite pähkinänkuoressa: hallitse Metan kanavia samanaikaisesti, luo, mainosta, ajasta (tästä jatkamme jatkokurssilla eteenpäin!)