Yhteiskäyttöisyys lähtee pilvestä
- Office 365 -sovellukset, jotka tukevat yhteiskäyttöisyyttä
- Miten saan yhteiskäyttöominaisuudet käyttööni?
- Tiedostojen tallentaminen Office 365 -pilveen
Tiedostoni pilvessä
- Tiedostojen jakaminen: OneDrive vs. SharePoint
- Mihin Teams tallentaa tiedostot? Chat, kokoukset ja tiimit
- Miten pääsen tiedostoihini käsiksi mobiililaitteella?
- Miten käytän yhteisiä tiedostoja: parhaat toimintamallit
- Entä, jos jotain menee pieleen: versionhallintaominaisuudet
OneNote yhteiskäytössä
- Mitä tarkoittaa “jaa muistiinpanot”: Outlook, Teams, SharePoint
- OneNote muistikirjan luominen: parhaat toimintamallit
- Miten käytän jaettua muistikirjaa: Teams, OneNote Online, työpöytäsovellus ja mobiili
- Kevyen kokoustamisen malli OneNotella
Teams tiimi ja Office 365 -työkalut
- OneDrive ja SharePoint Teamsissa
- Teams-käyttäjien hallinta lyhyesti
- Ilmoitukset, keskustelut ja Forms-kyselyt tiimeissä
- Tehtävien hallinta Plannerilla
Avainsanat
Microsoft Office 365, O365, Office ProPlus, yhteiskäyttö, kollaboraatio, yhteistyö, Teams, OneNote, Planner, jaettu asiakirja, pilvipalvelu, mobiililaitteet, mobiili, työpöytäsovellus, kevyt kokous