Koulutuksen sisältö
Mainonnan perusperiaatteet
- Miksi ja milloin sosiaalisen median mainonta kannattaa?
- Mitä eroa on orgaanisella sisältömarkkinoinnilla ja maksetulla mainonnalla?
- Miten opin ymmärtämään yleisöäni paremmin käyttämällä maksettua mainontaa ja mitä mahdollisuuksia mainonnan tulokset minulle tuovat?
Tavoittavan sisällön suunnittelu
- Teknisen osaamisen lisäksi sisältö ratkaisee: millainen on hyvä mainos?
- Mikä mainonnassa ei toimi ja saattaa kääntyä sinua vastaan?
- Mainonnan psykologia: emme halua nähdä mainoksia, mutta silti yksilöllisyys vetää puoleensa
- Milloin maksettu mainonta kannattaa?
- Mitä asioita kannattaa mainonnassa kannattaa mitata ja mitä tuloksilla tehdään?
Mainonta käytännössä
- Julkaisun näkyvyyden kasvattaminen Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä ja TikTokissa mainostamalla
- Erillisten mainosjulkaisujen tekeminen
Avainsanat
LinkedIn, TikTok, Facebook, Instagram, Meta, markkinointi, mainonta, mainos, tili, sosiaalinen media, some, viestintä, julkaisu, kohderyhmä, sisältö, sosiaalisen median työkalut, yritystili, mainostili