Tapahtuman oletuskuva

SOME-markkinointi 2 – Facebook, Instagram, LinkedIn ja TikTok

20.11.2025 13:00

webinaari

Koulutuksen sisältö

Mainonnan perusperiaatteet

  • Miksi ja milloin sosiaalisen median mainonta kannattaa?
  • Mitä eroa on orgaanisella sisältömarkkinoinnilla ja maksetulla mainonnalla?
  • Miten opin ymmärtämään yleisöäni paremmin käyttämällä maksettua mainontaa ja mitä mahdollisuuksia mainonnan tulokset minulle tuovat?

Tavoittavan sisällön suunnittelu

  • Teknisen osaamisen lisäksi sisältö ratkaisee: millainen on hyvä mainos?
  • Mikä mainonnassa ei toimi ja saattaa kääntyä sinua vastaan?
  • Mainonnan psykologia: emme halua nähdä mainoksia, mutta silti yksilöllisyys vetää puoleensa
  • Milloin maksettu mainonta kannattaa?
  • Mitä asioita kannattaa mainonnassa kannattaa mitata ja mitä tuloksilla tehdään?

Mainonta käytännössä

  • Julkaisun näkyvyyden kasvattaminen Facebookissa, Instagramissa, LinkedInissä ja TikTokissa mainostamalla
  • Erillisten mainosjulkaisujen tekeminen

Avainsanat

LinkedIn, TikTok, Facebook, Instagram, Meta, markkinointi, mainonta, mainos, tili, sosiaalinen media, some, viestintä, julkaisu, kohderyhmä, sisältö, sosiaalisen median työkalut, yritystili, mainostili

Ajankohta

Alkaa:   20.11.2025 13:00
Päättyy:   20.11.2025 16:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

webinaari


Lisätiedot

Eduhouse

https://trainings.eduhouse.fi/