Suunnitelmallisuus ja kohderyhmätuntemus
- Miten suunnittelen sisältöä, joka kiinnostaa yleisöäni ja erottuu joukosta?
- Mihin asioihin sisällöntuotannossa kannattaa panostaa?
- Mikä kiinnostaa, puhututtaa ja mihin reagoidaan vuonna 2025?
- Miten luon kuvitteellisen kohdeyleisön ja miten analysoin sisällöntuotannon onnistumista?
- Miten luon sisältöstrategian ja julkaisusuunnitelman?
Sitouttavat somesisällöt eri kanavissa
- Erilaiset kanavat ja sisältömahdollisuudet
- Erilaiset sisältömarkkinoinnin mahdollisuudet ja strategiat
- Orgaaninen ja maksettu: miten vaikuttaa sisältöjen suunnitteluun?
- Miten huomioin tietosuojan, saavutettavuuden ja muut määrittävät tekniset asiat julkaisuissa?
Työkalut sisällöntuotannon onnistumisen tueksi
- Miten hallinnoin monikanavaista sisällöntuotantoa helposti?
- Lyhyt katsaus somekanavien omiin hallinnointityökaluihin: Meta Business Suite ja LinkedIn-ajastuksen tekeminen
- Lyhyt katsaus sisältöjen suunnittelutyöhön, näillä pääset pitkälle: Trello, ChatGPT, Canva
- Vinkki ja ideapankki!
Avainsanat
sosiaalinen media, sisällöntuotanto, julkaisusuunnitelma, sisältöstrategia, somekanava, sisältösuunnitelma, copywrite, kohdeyleisö, viestintä, markkinointi
Kouluttajakuvaus
Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.