Koulutuksen sisältö
Hyvät mainoskäytännöt
- Hyvän ja tavoitetta tukevan mainoksen anatomia
- Erilaiset tavat mainostaa
- Tärkeimmät sosiaalisen median mainonnan mittarit ja niiden seuranta
- Mainoksen kehittäminen saadun analytiikan perusteella
- Mainoskäytännöt ja herkkyys: syrjivä käytäntö, erityinen mainosluokka ja todellinen edunsaaja – mainonnassa onnistuminen on taitolaji!
- Mitä mainonta suunnilleen maksaa?
Mainoskampanjat
- Mainostyökaluihin pääsy Metan alustoilla, LinkedInissä ja TikTokissa
- Mainoskampanjoiden rakentuminen ja ymmärtäminen (silloinkin kun niillä on toinen nimi)
- Tavoitteellisen mainoskampanjan rakentaminen alusta loppuun
- Mainosten visuaalisen ja tekstisisällön luominen
- A/B testaaminen
- Mainoksen tulokset ja niiden tutkiminen
Avainsanat
mainoskäytännöt, mainonnassa onnistuminen, mainoskampanja, kustannukset, mainoskampanjat, Meta, LinkedIn, TikTok, Instagram, Facebook, tavoitteellinen mainoskampanja, mainosten visuaalinen sisältö, tekstisisältö, A/B testaaminen, avainsanat