Miksi saavutettavuudesta pitää huolehtia?
- Kulutettavan sisällön vaikutukset ja mahdollisuudet
- Digipalvelulaki
- WCAG standardi
- Saavutettavuus ja laatu
Kuinka minä voin tehdä saavutettavaa sisältöä?
- Saavutettava sisältö on myös SEO sisältöä
- Metatiedot
- Esimerkkejä saavutettavasta sisällöstä
- Saavutettavan sisällön ABC, huolehdi ainakin näistä
Avainsanat
markkinointi, viestintä, sisällöntuotanto, saavutettavuus, esteettömyys, tietoturva, digipalvelulaki, WCAG, hakukoneoptimointi, digimarkkinointi, sosiaalinen media, verkkosivut
Kouluttajakuvaus
Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.