Hyvät mainoskäytännöt
- Hyvän ja tavoitetta tukevan mainoksen anatomia Facebookissa ja Instagramissa
- Erilaiset tavat mainostaa Metan kanavissa
- Tärkeimmät sosiaalisen median mainonnan mittarit ja niiden seuranta
- Mainoksen kehittäminen saadun analytiikan perusteella
- Metan mainoskäytännöt ja herkkyys: syrjivä käytäntö, erityinen mainosluokka ja todellinen edunsaaja – mainonnassa onnistuminen on taitolaji!
- Mitä mainonta suunnilleen maksaa?
Meta Business Suite
- Facebook ja Instagram-julkaisujen mainostaminen
- Julkaisujen ja mainonnan ajastaminen
- Meta Business Suiten hallinnointi ja analytiikkatyökalut
Facebook Business Manager & Ads Manager
- Miten Business Manageriin ja Ads Manageriin pääsee?
- Miten Ads Managerissa kampanja rakentuu?
- Miksi luovien sisältöjen optimointi ja suunnittelu eri asetteluja varten kannattaa?
- Mitä Business Managerissa ja Ads Managerissa on hyvä seurata ja mitä toiminnallisuuksia sieltä löytyy?
- Katsotaan käytännössä:
- Raportointi
- A/B testaaminen
- Mainostenhallinta: Kohderyhmien luominen
- Mainostenhallinta: Kampanjat
- Tavoitteellisen mainoskampanjan rakentaminen alusta loppuun
Avainsanat
Facebook, Instagram, markkinointi, mainonta, mainos, tili, sosiaalinen media, some, viestintä, julkaisu, näyttökerta, mainostenhallinta, kohderyhmä, sisältö, sosiaalisen median työkalut, kampanja, klikkihinta, mittarit, analytiikka