Tapahtuman oletuskuva

Facebook & Instagram – markkinoinnin jatkokurssi

3.4.2025 13:00

webinaari

Hyvät mainoskäytännöt

  • Hyvän ja tavoitetta tukevan mainoksen anatomia Facebookissa ja Instagramissa
  • Erilaiset tavat mainostaa Metan kanavissa
  • Tärkeimmät sosiaalisen median mainonnan mittarit ja niiden seuranta
  • Mainoksen kehittäminen saadun analytiikan perusteella
  • Metan mainoskäytännöt ja herkkyys: syrjivä käytäntö, erityinen mainosluokka ja todellinen edunsaaja – mainonnassa onnistuminen on taitolaji!
  • Mitä mainonta suunnilleen maksaa?

Meta Business Suite

  • Facebook ja Instagram-julkaisujen mainostaminen
  • Julkaisujen ja mainonnan ajastaminen
  • Meta Business Suiten hallinnointi ja analytiikkatyökalut

Facebook Business Manager & Ads Manager

  • Miten Business Manageriin ja Ads Manageriin pääsee?
  • Miten Ads Managerissa kampanja rakentuu?
  • Miksi luovien sisältöjen optimointi ja suunnittelu eri asetteluja varten kannattaa?
  • Mitä Business Managerissa ja Ads Managerissa on hyvä seurata ja mitä toiminnallisuuksia sieltä löytyy?
  • Katsotaan käytännössä:
    • Raportointi
    • A/B testaaminen
    • Mainostenhallinta: Kohderyhmien luominen
    • Mainostenhallinta: Kampanjat
    • Tavoitteellisen mainoskampanjan rakentaminen alusta loppuun

Avainsanat

Facebook, Instagram, markkinointi, mainonta, mainos, tili, sosiaalinen media, some, viestintä, julkaisu, näyttökerta, mainostenhallinta, kohderyhmä, sisältö, sosiaalisen median työkalut, kampanja, klikkihinta, mittarit, analytiikka

Ajankohta

Alkaa:   3.4.2025 13:00
Päättyy:   3.4.2025 16:00

Lisää tapahtuma kalenteriisi

Tapahtumapaikka

webinaari


Lisätiedot

Eduhouse

https://trainings.eduhouse.fi/