Termit haltuun
- Somevaikuttajat: mikro- nano- ja makrovaikuttajat
- Kaupallinen yhteistyö vai referenssi?
- Mainostaminen vaikuttajan kanssa
- UGC (user generated content)
- Pitkäaikainen brändikumppanuus vs. Yksittäiset kampanjat
- B2B ja B2C: onko vaikuttajuudessa eroja?
Miksi vaikuttajamarkkinointi toimii?
- Yleisön suhde vaikuttajaan
- Yhdistävät arvomaailmat
- Uudet kanavat ja mahdollisuudet
- Tulevaisuuden näkymät ja nousevat trendit
Kuinka aloittaa vaikuttajayhteistyö
- toimistot
- sopimus- ja verotusasiat
- kustannukset
- parhaat käytännöt
- Riskienhallinta
Avainsanat
UGC, user generated content, vaikuttajamarkkinointi, vaikuttajayhteistyö, mainonta, markkinointi, kaupallinen yhteistyö, sosiaalinen media
Kouluttajakuvaus
Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.