Asiantuntijabrändi – vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää!
- Mitä eroa on asiantuntijabrändillä, henkilöbrändillä ja työntekijälähettiläällä, ja miten asiantuntijabrändistä kasvaa ajatusjohtaja tai vaikuttaja?
- Mitä tarkoittaa social selling ja verkostoituminen?
- Miten määrittelen oman asiantuntijabrändini?
- Kuinka teen laadukasta asiantuntijaviestintää?
Digitaalinen läsnäolo ja työkalut siinä onnistumisen tueksi
- Kuinka otan asiantuntijaviestinnän osaksi jokapäiväistä tekemistä?
- Miten hallitsen tavoitteellisen asiantuntijaviestinnän suunnittelua ja rakennan sisältöstrategiaa?
- Kuinka tuotan kiinnostavaa ja innostavaa sisältöä?
- Hyvän tavan mukainen ja turvallinen viestintä.
Miten rakennan brändiäni eri sosiaalisen median kanavissa?
- Lyhyt katsaus suosituimpiin asiantuntijakanaviin: LinkedIn, Facebook, Instagram & Tiktok: asiantuntijan näkökulmasta.
- Kuinka valita itselle paras kanava ja miten päästä alkuun?
Avainsanat
Henkilöbrändi, Asiantuntija, Sosiaalinen media, Digitaalinen läsnäolo, Viestintä, Markkinointi, Etäkoulutus, Digikoulutus, Somekoulutus, Brändi, Spesialisti
Kouluttajakuvaus
Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.