Kokousten järjestäminen Teamsissa
- Kokouksen luominen ja aikatauluttaminen Teamsissa ja Outlookissa
- Välittömien kokousten käynnistäminen ja tiimikokousten luominen
- Kokoukseen liittyminen eri laitteista ja alustoilta
- Kokouksen hallinta, mukaan lukien äänen ja videon hallinta, osallistujien kutsuminen ja kokouksesta poistuminen
Pienryhmätyöskentely Teamsissa
- Pienryhmähuoneiden (Breakout Rooms) luominen ja hallinta
- Pienryhmähuoneiden käyttö kokouksen aikana
Sisällön jako kokouksissa
- Työpöydän ja sovellusten jakaminen
- PowerPoint-esitysten jakaminen ja yhteistyö
- Yhteisen piirtoalustan ja muistiinpanojen hyödyntäminen
Verkkoseminaarien suunnittelu ja toteutus Teamsissa
- Verkkoseminaarien ero kokouksiin ja niiden hyödyntämisen periaatteet
- Rekisteröitymisprosessin luominen ja osallistujadatan kerääminen
- Interaktiivisten elementtien, kuten kyselyjen ja Q&A-toimintojen, hyödyntäminen
- Seminaarin tallentaminen ja jälkikäteinen materiaalin jakaminen
Avainsanat
Teams, kokoukset, verkkoseminaarit, pienryhmähuoneet, sisällönjako, rekisteröityminen, interaktiivisuus, osallistujahallinta, PowerPoint, seminaarin suunnittelu